کلینیک تخصصی زیبایی پوست و مو ایران پلاستیک
نوشته شده توسط : تيم تحقيقاتي كلينيك هاي جراحي

کلینیک تخصصی زیبایی پوست و مو ایران پلاستیک 

کلینیک تخصصی کاشت مو و زیبایی پوست یکی از بهترین و معتبر ترین مراکز زیبایی پوست و مو می باشد که انواع خدمات زیبایی از جمله کاشت مو، بوتاکس و تزریق چربی و انواع جراحی های زیبایی مانند رینوپلاستی، جراحی شکم، پلک و چانه انجام می شود

کلینیک تخصصی کاشت مو و زیبایی پوست یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست و کاشت مو در کشور عزیزمان ایران می باشد که با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان ، در زمینه خدمات زیبایی از قبیل کاشت مو ، کاشت ابرو ، تزریق چربی ، کاشت مژه ، لیپوماتیک ، تزریق ژل ، بوتاکس ، کاشت ریش و جراحی بینی فعالیت می نماید . هدف اصلی کلینیک پوست و مو ارائه خدمات با کیفیت جهت احیاء سلامتی و جوانی و طراوت پوست و درمان کامل ریزش مو می باشد.

لذا در این کلینیک پیشرفته ترین و مجهزترین دستگاهها و بهترین تجهــیزات و فنــاوری های نـوین زیبــایی و لاغـری روز دنیا بر طبـق اسـتاندارد هـــای مورد تایید FDA و وزارت بهــداشــت و درمـان به کار گرفته می شود .

پرسنل مجرب و کارآزموده در کلینیک پوست و مو با بهره مندی از آخرین تکنولوژی و جدیدترین تکنیک های درمانی ، تحت نظارت پزشکان مطرح کشور و متخصصین حرفه ای پوست و مو، کاملترین خدمات را با هدف بهبودی کامل و رسیدن به بالاترین سطح رضایتمندی مراجعین گرامی ارائه می نمایند .

کلینیک تخصصی زیبایی

 

 





:: برچسب‌ها: حراحی زیبایی , کاشت مو , جراحی لاغری پیشرفته , جراحی گونه و فک , ,
:: بازدید از این مطلب : 491
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: